18 March 2013

lasaknye dia!

salam mum's

hari sabtu lepas, 16 Mac 2013, mula zaman lasak si anak kecil, dia dah pandai meniarap & terlentang semua, pusing punya pusing asik baring luar toto je, padahal toto tu dah terbentang luas, tak pe lah, biar dia lasak maksudnye dia bijak kan....

saya yang seksi!! 

baba dengki saya, tapi, saya nampak comel kan???

mama geletek saya ^^

:P

berada di luar kawasan selamat

saya pusing sini pulak

mana mainan saya mama letak ni....

mama jangan kacau Adam nak tengok boboiboy ye

2 comments:

  1. tak lama lagi tv, radio dan bekas kaca dua bijik tu kene letak tinggi2 sikit sebab klu tidak anak capai, tkut membahayakan.. huhu..
    nnti x lama dia dh pndai merangkak, dia boleh berdiri dah.. jap je rasa kan..

    ReplyDelete
  2. semalam dia dah sampai kesana kak... bukan main senyum lagi.. nampak gaya kena pindah barang-barang tu semua... kena beli satu almari tv pulak nak sorok wayar-wayar yang bersirat kat belakang tu.... hehe

    ReplyDelete

bicara sweetheart