29 November 2011

saya nak duduk sorang-sorang & duduk jauh-jauh...

sayunye title ni kan....  sedihnye bila orang yang kita sayang menyindir kita kat fesbuk, walaupun tak diceritan siapa "manusia" tu, tapi tengok pada waktu & keadaan, rasenye dah tau pada siapa sindiran tu ditujukan...

tapi ape kan daya, kita tak mampu "bersuara" bagi aku fesbuk hanya tempat untuk bersuka ria dengan kawan-kawan , walaupun dulu fesbuk tu pernah jadik mangsa luahan hati aku, tapi sekarang aku dah tak buat lagi ye... ^^ sebab aku terasa bodoh bila meluahkan perasaan kat fesbuk, aku je yang terasa, pada yang rasa fesbuk adalah kawan baik & pendengar setia, korang tak de kena mengena dengan statement aku ni, sila jangan hati kapas ya...

cerita balik pasal sindirin tu, persoalannye, kenapa aku nak terasa walhal dia tak de sebut pun nama aku??

jawapannye... keadaan & masa ketika dia tulis statement dia tu... tak de orang lain dengan dia selain aku, kawan-kawan & family dia sikit sebanyak akan fikir terus tentang aku... kawan-kawan dia memnag tak de kena mengena dengan aku, tapi muka aku ni terpampang kat wall dia, terus ade link dr wall dia ke wall aku... n aku rase tak tau mane nak letak muka aku, salah satu caranya... sila jangan cari aku!!!

terima kasih sebab buat aku rasa down!!!

untuk kawan-kawan , aku akan active balik bila rasa aku dah tak down

//rasenye blog ni dah jadik pendengar setia & kawan baik aku selama masa "bersendiri" ni....

No comments:

Post a Comment

bicara sweetheart