10 August 2011

test!!!

tada....

entah kenapa saya teringin lak nak ade blog yang boleh dikongsi bersama orang lain

tahniah untuk diri sendiri =)

untuk entry pertama,

pagi tadi dapat order sticker dari sorang staff bank untuk sticker lekat kat bekas kuih hari raya... tak banyak pun, sekeping A3 je...

I buat simple je... kos print RM4.00, charge beliau RM10.00, dapat la untung RM6.00 sebab penat lelah aku ke bank dan nak print, tempat nak print memang tak jauh, tapi kalau dah ulang banyak kali.... penat weh!!

Alhamdulillah....

aku dok terfikir pasal ade orang nak upah aku jahit manik kat baju kurung dia, janji nak kasik minggu pertama puasa sebab dia nak seminggu sebelum raya, ok lah, aku dah pun beli macam-macam gaya beeding, bukan low quality okeh, high quality!, semua RM40.00,

tapi masalahnye, ni dah minggu ke-2 puasa, seurat benang pun tak nampak, ape yang nak dijahitnye???

aku nak tanya segan. tapi hati ni teringin sangat nak tanya orang tu, kena kuatkan semangat nak tanya yang sebenarnya, buat muka tebal je masa tanya tu...

baju raya I laki bini pun upah beliau jahit, entah dah siap ke belum, upah semua aku dah bayar, bukan murah eh, standard bandar Melaka, baju melayu sahaja (tak termasuk seluar) RM40.00, baju kurung pahang RM35.00... oh.. bila agaknye aku dapat try test baju raya tu....

rasenye cukup untuk permulaan, masa dah tamat untuk melayan blog, kita jumpa lagi nanti ^^

No comments:

Post a Comment

bicara sweetheart